Over

UMON

Wij zijn de menselijke connectie tussen opdrachtgever en kandidaat in het publieke domein. Met aandacht voor mensen, krachtig op het proces. Met die filosofie startten we ruim twintig jaar geleden ons eerste bureau. Vandaag de dag zijn we verschillende verenigde bureaus vol kennis en expertise, gespecialiseerd in het vinden van de beste mensen voor de grote vraagstukken – bestuurlijk en maatschappelijk.

En we zijn de plek waar professionals en opdrachtgevers zich thuis voelen, want kennis en werken met plezier drijft ons. Dat is wat we delen met iedereen waarmee we samenwerken. Dwars door alle lagen van de organisatie en verankerd in ieder merk onder de vlag van UMON.

Iedere collega draagt bij aan het succes en draagt onze visie uit. Zo ook de vijf betrokken, gedreven en enthousiaste directieleden. Werp direct een blik op alle collega’s die werken voor UMON, klik door voor de teams of ontmoet de drijvende kracht áchter de verschillende bureaus.

Dagelijkse leiding

Martin Staats Algemeen Directeur en Partner

‘Vanuit mijn rol als Algemeen Directeur werk ik op verschillende vlakken actief mee aan de uitvoering van een geweldige propositie: we zijn er voor de hele publieke sector en iedereen die daarin van betekenis wil zijn. En we hebben veel talent in huis, de mensen die het waarmaken. Ook de directie staat altijd hands-on in de organisatie. Ik kijk daarnaast met een strategisch oog naar de plannen en stappen van UMON. Vooruitdenken en analyseren. Wat zijn onze zwaktes en krachten, waar gaan we op verder en wie bedienen we het beste? En op papier kan het nog zo goed uitgedacht zijn, uiteindelijk moeten we het met elkaar waarmaken. Om dat te faciliteren geef ik mensen vertrouwen. De ruimte om fouten te maken – die maak ik zelf natuurlijk ook. Geregeld zelfs. We werken in een cultuur waarin elkaar aanspreken mag, maar elkaar afrekenen niet. Dat komt niet alleen de sfeer, maar ook het resultaat ten goede. Voor onszelf en iedereen die we bedienen.’

Natascha van Kesteren Directeur Human Talent

‘Door de jaren heen heb ik hier groei gezien en ervaren. Bij mijzelf en bij anderen. Stond ik eerder nog midden in de organisatie; als directeur Human Talent overzie ik nu meer, vaak van een afstand. Af en toe de tijd nemen om één-op-één met mensen een écht gesprek te kunnen voeren is dan ook ontzettend waardevol en oprecht geïnteresseerd zijn is een basisvoorwaarde voor zo’n gesprek. Even stilstaan en stil zijn. Luisteren naar een ander, helpt je uiteindelijk verder. Want het zijn die mensen die het verschil maken. Voor onze opdrachtgevers, maar ook voor onze eigen organisatie. Vanuit die gedachte ben ik onderdeel van het directieteam. Want het als organisatie goed voor elkaar hebben begint met goed voor elkaar zijn.’

Iris Wingbermühle Partner en Directeur Finance

‘In alles wat ik doe is “bouwen” de rode draad. Het vergroten en versterken van organisaties en professionals. Bouwen aan betere dienstverlening door efficiënt te werken, betekent ontwikkeling mogelijk maken. De groei van mensen en merken. Dat klinkt procesmatig, en dat is het vaak ook. De mensen – in onze organisatie en bij opdrachtgevers – vormen daarbij de leidraad. Want processen dienen de mens, niet andersom. Voor mijn collega’s ben ik een businesspartner die zich bezighoudt met (financiële) doelstellingen, het meetbaar maken van resultaten en slimmer werken, zonder uit het oog te verliezen waarmee we ooit zijn begonnen: echte verbinding tussen professional en opdrachtgever. Het resultaat van onze gezamenlijke inspanning is een club gedreven, vakkundige professionals die je naast je wil hebben. Mensen die met plezier werken en serieus waarde toevoegen.’

Jitteke Runia Partner & Directeur

‘Als één van de oprichters van OnlyHuman, past dit werkveld mij na al die jaren nog steeds als een handschoen. Mijn focus is als partner en directeur in de loop van de jaren wel veranderd.  Ik ben medeverantwoordelijk voor de marketing en strategie van UMON en de daaronder vallende merken en ben ik sparringpartner: voor onze algemeen directeur Martin en de business unit managers. Met hen kijk ik naar de ontwikkelingen in het veld en hoe we daar met onze merken op in kunnen spelen. Alles met als doel onze dienstverlening voor klanten en natuurlijk voor onze kandidaten te optimaliseren. Met oog voor trends en mensen verzamelen we de puzzelstukjes die perfect in elkaar passen. Alleen door die aandachtige werkwijze kun je de kwaliteit van dienstverlening blijven verdiepen.’

Diana van der Boon Directeur Operations

‘Het allerliefst gebruik ik mijn energie en ervaring om dingen beter te maken. En dat is precies wat ik binnen de organisatie mag doen, terwijl ik daar ook mijn mede-directieleden in meeneem. Ik heb oog voor het signaleren van mogelijke verbeteringen en de slagkracht om het daadwerkelijk te doen. Ik maak de doorvertaling van kans naar proces. Resultaten behalen en mensen hierin meekrijgen drijft me, zeker binnen een club als UMON die hard is gegroeid. In omzet en omvang. Onveranderd is de oprechte betrokkenheid. Kwam ik hier jaren geleden wel eens op interimbasis – inmiddels heb ik hier mijn eigen plek gevonden en werk ik aan het vergroten van onze pro-activiteit op het maken van slimme bedrijfskeuzes. Dat wat we over twee of vijf jaar nodig hebben, brengen we nu al in kaart en zetten we in gang. Processen automatiseren waar nodig en persoonlijkheid toevoegen waar kan: zo behalen we het beste resultaat, voor onszelf en klanten.’

Ontmoet onze collega’s

Ruim zestig mensen and counting, die dagelijks zorgvuldig en met plezier bergen verzetten voor professionals en opdrachtgevers. Elke medewerker van UMON staat hieronder met foto en contactgegevens.

Via de twee links onder de foto’s bezoek je de team-pagina’s van de merken onder UMON.

Directiesecretaresse Tiziana de Monte 070 204 53 53 tiziana.demonte@umon.nl
Financieel medewerker Marleen Knipmeijer 06 13 51 59 13 marleen.knipmeijer@umon.nl
ICT-beheerder Ortwin Hasselbaink 06 53 10 81 57 ortwin@umon.nl
Tendermanager Peggy Kemperman 06 41 90 15 13 peggy.kemperman@umon.nl
HR-adviseur Rinske Slotema 070 204 53 53 rinske.slotema@umon.nl
Coördinator Contractmanagement en Kwaliteit Yasmin Vieveen 070 204 53 53 yasmin.vieveen@umon.nl
Medewerker Contract- en HR administratie Gaby de Graaff 070 204 53 53 gaby.degraaff@umon.nl
Medewerker Contract- en HR administratie Matthijs Bos 06 33 31 25 44 matthijs.bos@umon.nl
Medewerker Facturatie en Debiteurenbeheer Robert Noori 06 10 76 53 37 robert.noori@umon.nl
Controller Ronald Lemmerzaal 070 204 53 53 ronald.lemmerzaal@umon.nl
Social Media Marketeer Manuela Antwi 06 83 48 35 74 manuela.antwi@umon.nl
Projectmanager Arbeidsmarktcommunicatie Maartje Bekker 06 57 96 94 11 maartje.bekker@umon.nl
Adora Lopes - Event en Interne Communicatie Medewerker UMON
Event- en Communicatiemedewerker Adora Lopes 06 34 46 44 77 adora.lopes@umon.nl
Denise Schut - Digital Marketeer UMON
Digital Marketeer Denise Schut 06 34 46 44 73 denise.schut@umon.nl
Manager Marketing & Communicatie Tim van Engelenhoven-Breure 06 14 84 93 46 tim.vanengelenhoven@umon.nl
Office Manager Mariette de Graaf 070 204 53 53 mariette.degraaf@umon.nl

Werken bij UMON 2

Werken bij één van onze bureaus?

Meer vacatures Heb je vragen over onze manier van werken, of wil je eens kennismaken? We brengen je graag in contact met de juiste collega! Neem contact op